alta gama kotxeak  

Alfa Romeo 4C

Alfa Romeo 4c Italiako Alfa Romeo enpresak Lotus Evora edo Porsche Cayman modeloen aurka lehiatzeko sortutako bi ate txikiko automobil bat da.
2011ko prototipoaren aurkezpenean, Genevako Automobilaren Aretoko izarretako bat izan zen, 0 eta 100 km/h arteko azelerazioarekin (0 eta 62 mph artean) 5 segundo baino gutxiagoan eta 155 mph baino gehiagoko gehieneko abiadurarekin (249 km/h), honekin 850 kg-tik beherako pisua (1874 lb) eta gutxienez potentzia bat baino gehiago espero zelarik.

Alfa Romeo estatubatuar merkatura itzuliko zen autoa izango zen, 2009an Fiat S.P.-k Chrysler Group LLC kontrola hartu ondoren. A.

Ekoizpenerako eratorritako eredua 2012an merkaturatzen hastea espero zen, gutxi gorabehera 45000 euroko prezioarekin.
Xasisa eta esekidura:
Autoak Dallarak diseinatutako txasis monokasko bat muntatzen du, besteak beste, F3 formulak egiten dituena eta Alderrek Maserati Módena fabrikan egindakoa, Fiat S.P. taldeko marka afiliatua. A. eta E.M.A.R.C.k fabrikatutako aluminiozko bastidoreak, Lotus eta Ktm-en antzeko soluzioak hartzen ditu, oraindik garapen erabat independentea delarik. Motorra erdiko eta atzeko posizioan dago, eta okupatzaileen atzean eta atzeko ardatzaren aurrean dago. Hori dela eta, bi ardatzen arteko pisu-banaketa % 40 da aurrean eta % 60 atzean. Atzeko trakziokoa da, asistentzia guztiekin, hala nola: trakzio- eta egonkortasun-kontrolak, Race moduan deskonektagarriak. Bi plaza ditu.

Aurreko esekidura paralelogramo deformagarrikoa da, inklinatua, Formulek muntatzen dutena eta atzeko esekidura McPherson motakoa bezalakoa.

Aurreko esekidura paralelogramo deformagarrikoa da, inklinatua, Formulek muntatzen dutena eta atzeko esekidura McPherson motakoa bezalakoa.

Aurreko esekidura paralelogramo deformagarrikoa da, inklinatua, Formulek muntatzen dutena eta atzeko esekidura McPherson motakoa bezalakoa.

File:Festival automobile international 2014 - Alfa Romeo 4C - 023.jpg -  Wikimedia Commons